Tuesday, January 25, 2011

Kenape aku suka FOLOW blog jantan gay !




Tajuk dekat atas tu cam gile sikit..
tajuk je..bukan aku!Aku tak gile,sewel barangkali !

HURM..intro sikit.
GAY ..Bukan pekara baru di kalangan masyarakat malaysia umumnye
But isu ne makin serius actualy..sokkay..!

Ok..berbalik pada tajuk kat atas tu..
KENAPA ek?

Ok
Aku pernah terbaca la satu blog ne(pemes gak blog celebriti ne )
ahahha!fuck off la..ade ke patot dia halau folower dia sebab minah tu berkawan dengan GAYBOY !

hello!!!!!!!!!!!!!!
Bukan aku nak membela

KO pikir diorang pilih ke nak jadi cam tu??
KO pikir tak pe perasaan seorang GAY??
KO sape nak pandang serong tentang seseorng??

TIGA soalan ne dok MENARI-NARI lam otak aku dow !huh..
HINA sungguh gay pada pandangan ko !
APE ko pikir ko baguss !
ko pun pernah terlibat isu DADAH dulu

Takde plak orang benci ko
bley je ko jadi PENGACARA lagi kn !~

so..aku suka tgk blog diorang bukan sebab picture lucah diorang or video blue diorang!sekurang2nya,depa ne tak hipokrit.
ADA sesetengah tu ingin berubah tapi pekara yang berkaitan jiwa dan hati nurani bukan boleh di ubah dalam masa singkat kan !
takpa !

pada gayboy2 semua..
yang ingin berubah..pelahan2 na..
masyarakat memang pandang serong..tapi aku terima korang sebagai kawan atau teman tuk berbual ketika susah sebab aku paham jiwa korang..
DOA aku semoga ALLAH bukak pintu hati korang

PENGAJARAN ; kita bukan TUHAN NAK MENGADILI SESAPA..ingat walau sapa pun kita di muka bumi ne kita tetap sama DI MATA TUHAN

No comments: