Wednesday, January 19, 2011

RANDY PANGALILA ??




INI memang lawak tao !
tibe2 aku suka plak mamat ne..
ACTUALY aku minat lagu diaa..

LEWAT SEMESTA ~!

yeah !he can sing..! Lebih sedap dari AFGAN !HEHEHEH
lagu ne memang masuk bangat deh dengan jiwa aku !
NGAK tau ngapain sih!
ahhahaha(terjadi endon sekeja)

so ne serba sikit aku korek2 kat tenet sal biodata si RANDY yg cute amat sih ! ; )


SI RANDY ne kelahiran Surabaya pada 19 Oktober 1990(my syg 9th octber); ))
Dia mula di kenali dalam sinetron CINTA FITRIand penah bercinta ngan heroin dia nama DONI
Randy NE mix upenye..berdarah Belanda, Manado, dan Jawa.

Randy pernah bercinta dengan Donita, heroin sinetron Cinta Fitri. Namun hubungan ini tak bertahan lama.Dua bulan setelah berpisah,

ANTARA cerita2 yg penah dia blakon

* Alyssa
* Gue Banget
* Cinta Fitri
* Cinta Kirana
* Chelsea
* Karissa
* Sumpah I Luv

DENGAR crita dia baik balik ngn ex gf dia..cun kot awek tu !
;)


Lirik lagu si randyy

LEWAT SEMESTA
Satu kata bertulis cinta
Telah merasuki ku
Tak berwujud tak tersentuh hanya ku rasa

Reff:
Dan jika wujud nya menjelma
Pada sebentuk hati
Bukankah itu amanah dari yang kuasa
Menjaganya.. menjaganya..

Wahai insan yang di sana
Mungkin saja ini kau dengar
Melewati semesta ini
Aku sampaikan

Begitu ingin berbagi batin
Mendengarkan hasrat di jiwa
Oh Tuhan pertemukan aku
Sebelum hatinya beku








No comments: