Tuesday, May 22, 2012

Happy Birthday To Me

 
Dear diari larajade ... 25 tahun lepas aku di lahirkan di sambut dengan penuh kasih sayang oleh arwah mama dan walid.. Begitu cepat masa berlalu aku dah berusia 25tahun.. Masa time kecik-kecik aku nak sangat jadi umur 25 tahun.. Tak tau pasaipa..hehehe maybe boleh pakai lipstik,ada bf,boleh pakai hills.ermm tahlaa..



Bila masuk umur macam ni rupanya banyak sangat dugaan dan ujian yang menuntut aku untuk terus kuat..Apa pun aku bersyukur aku masih lagi di beri kesempatan untuk terus hidup di muka bumi Allah..


Semoga umur aku panjang dan if allah tanya aku apa wishlist aku untuk tahun ne.. aku nak sangat nak pergi mekah sangat2 nak wat umrah untuk arwah mama n walid..Tapi setakat gaji aku tak sampai seribu bila agaknya aku dapat pergi..Hanya allah ada jawapan tu....

 
...Insyaallah...1 hari nanti aku akan jejak kaki kesana....Aku yakin rezeki tu ada..
wallahuallamm.. Disana aku nak berdoa sepuas nya semoga aku di terima oleh allah kerana aku bukan la hamba yg taat padanya..Semoga allah mengampuni segala dosa-dosaku..amin 



Anak Manja Mama.










No comments: