Thursday, February 17, 2011

Custemer Servis CELCOM kurang ajar!


yes!
MEREKA memang kurang ajar !
Bukan semua,tapi yang baru tepon aku jap tadi


AMBOI !




MEMANG TERUK!!




DAHLA la kol tak perkenalkan diri terus tanye bila nak bayar bil tunggakkan..
yes memang aku ade hutang dengan ko
but where's ur work etika?
where's ur manners???
stupid bitch !



then bila aku belum habis cakap selamber je ko letak?
amboi amboi amboiii!!
kurang hajarrrrr sgt !
Ini dah kali ke dua aku terkena dengan orang yang sama!
aku sangat cam suara dia style kol orang cam beruk dapat phone !


RUDE!


Sumpah sangat geram !!!
no bahasa yang baik tuk entri kali ne!

the end!









1 comment:

Anonymous said...

damak-

memang kurang hajo. saya baru terkena tadi. btw jmpe pos ni tadi masa tgh google "celcom kurang ajar"