Wednesday, January 12, 2011

Buah hati KU ! ; )))))

She IS my BEST FREN !



SALAM !

Entri kali ne berkenaan org yang selalu di hati dan jiwa aku..
Bagi aku dia adalah segala-segalanya..
Kalau dia ne takdak hidup aku bagai tak lengkap !
Bagi aku dia adalah satu-satunya harta yang tak ternilai dalam hidup aku sampai akhir hayat..
Kasih sayang adalah pengikat hubungan aku dan dia.




Dia ne seorang yang sangat tabah ! Sangat tabah !
Berilah apa saja ujian,si dia ne akan jalaninya dengan rasa rela hati..
Dari kecik kami membesar..
Berkongsi susu yang sama..
Hidup dalam rahim yang sama...
BerBINTI kan bapa yang sama...
Bagi aku dia seorang kakak dan teman baikku yang selalu tak jemu sayang aku.
Kadang2 dia bebel !yes aku suke bila dia membebel!hahaha
bila dia marah,dia akan panggil aku dengan nama penuh !

; )
aku taw bila dia marah bermakna dia CARE !
CARE maknya sayang !
AKU bangga ada kakak seperti dia !
seorang yang penuh kasih sayang !
DIA selalu berusaha tuk ganti tempat arwah mama n walid walaupun dia sedar dia tak berkemampuan !
Takpe,,jika dia lemah,aku akan jadi penguat semangat tuk dia terus hidup..
: ))))
i LOVE HER forever and till the day i die ..




No comments: